19 Oct 2013

189






|skirt: H&M| tee: SH|

13 comments:

  1. Chyba się totalnie zakochałam w tej stylizacji!

    ReplyDelete
  2. Ciągle to samo zdziwienie: jak bardzo zmieniasz się w każdej, kolejnej stylizacji i ciągle........ bardzo interesująco.
    J.

    ReplyDelete
  3. Pierwsze zdjęcie jest rewelacyjne!

    ReplyDelete
  4. Świetna stylizacja :) Uwielbiam takie klimaty! Tak trzymaj :))

    Zapraszam na halloweenowy konkurs!!!

    http://fashioncarolinna.blogspot.com/2013/10/halloweenowy-konkurs.html

    ReplyDelete
  5. http://unremarkablyme.tumblr.com/post/66553105921 2,5 tys notek!

    ReplyDelete
  6. i just love your grunge style!

    ReplyDelete
  7. Julka! Dawno, a nawet baaardzo dawno nie wchodziłam na Twojego bloga, nie wiem nawet czemu skoro tak go lubiłam (lubię)... Wracając do meritum... Nawet nie wiesz jak się zdziwiłam, gdy uświadomiłam sobie, że na pierwszym zdjęciu jesteś Ty. Dałabym sobie rękę uciąć, że to jakaś super dziewczyna z tumblra (byłabym niestety teraz bez ręki :( ). Nie zdążyłam przejrzeć jeszcze wcześniejszych postów, bo musiałam Ci to napisać w tym momencie. Jesteś cudowna! Twoja zmiana w wyglądzie... Aż ciężko mi znaleźć odpowiednie przymiotniki, żeby to określić, ale wiedz, że jest dobrze, a nawet bardzobardzo dobrze. Zamiana wyszła Ci na plus, rozwijaj się dalej, nie zmieniaj się pod wpływem innych. Masz swój styl, który jest intrygujący oraz oryginalny. Życzę Ci powodzenia z całego mojego serduszka. Pozdrawiam, Sandra! :)

    ReplyDelete
  8. świetny look!
    przy okazji, wiem, że to może zabrzmieć trochę głupio, ale skąd masz szafę? jak z ikei to jaka seria? haha

    ReplyDelete
  9. Kurcze, szkoda, że tak rzadko dodajesz wpisy, ale to prawda, zaskakujesz coraz bardziej. :)
    http://fotoobeata.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Beautiful <3 :3

    carlyyy-m.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Bardzo przypominasz mi Vanesse Hudgens :D

    ReplyDelete
  12. Julka, wszystko ok? co się dzieje?

    ReplyDelete
  13. wiem że stylizacja jest najważniejsza, ale rama na ścianie-boska!

    ReplyDelete

Proszę o podpisywanie się nickiem lub imieniem :) dzięki za komentarz ;*